torsdag, december 08, 2005

asch och wee!

Gårdagen spenderade jag till större delen i en bil. 9-10 timmar, fram och tillbaka till Gafsele för att hämta en vovve till mamma. Visst var hon skitsöt men hade jag vetat om hur resan skulle bli så hade jag nog inte följt med. Hunden skulle jag ju få täffa ändå förr eller senare. Trånga byxor, för mycket sockerfritt godis så det bara bubblade i magen och på vägen hem lyckades jag förlora min förlovningsring när jag kissade på en rastplats.
Det var nog det sämsta.

Visst, den var i silver, väldigt billig, men ändå! Det var ju den hon satte på mitt finger mellan orden, tårarna och skålen! Ah... Inte mycket att göra åt.

Sovit mellan 5 och 7 inatt. Nu är jag trött. Åt en tidig lunch.

Och.... Sirius har blivit pappa! Till 3 småttingar. Tyvärr var den ene av dom dödfödd, men visst räknas han/hon ändå...

Och han, pappan... Han går mig smått på nerverna... Ska börja kolla efter en till kisse nu.

Imorgon får jag träffa Anna :)

Inga kommentarer: