torsdag, december 22, 2005

skönt

Härlig dag, om än seg. Pia och jag steg upp, var ute med Sindra, Pia städade undan lite efter gårdagen och medan vi väntade på beställd pizza så klippte jag henne, riktigt kort faktiskt.

Pizzan kom, såg och segrade; över våra kroppar, la oss och slumrade nån timme tillsammans med Zigge och Sindra. Nu är jag hemma med min alldeles egen lille älskling och han är hur mysig som helst.

Innanför dörren här hemma väntade ett utbetalningskort från pappa på 500:- Toppen, då slipper jag låna av mamma imorgon. Nackdelen är ju att jag måste ringa och tacka...

Nu håller jag på att försöka övertala mina nya vänner Anthon och Lars här på Sjungande att fara och åka i en pulkbacke med mig ikväll. Pratade först med Ida om det men hon och krille skulle ha mysigt ihop. Jag vill dock hitta på nåt iallafall, så.... *Hoppas*

Inga kommentarer: