fredag, december 23, 2005

ett år



Gick till stan i eftermiddags. Förbi avdelningen, KKBC, Lasarettets matsal, akutintaget och barnavdelningen. Väl nere på stan träffade jag en tjej som blev inlagd samma lucia-dag som jag för ett år sedan. När jag stod och pratade med henne kom det fram en annan tjej som jag gått i matstödet med... Flashback på flashback. För ett år sedan satt jag där och kämpade med varje måltid. Jag är faktiskt stolt över hur långt jag kommit på så kort tid, som jag vet att alla mina nära också är...
Tack för allt stöd.

Handlade lite julklappar för pengarna jag fått av pappa. Och mat och öl. Ser fram mot imorgon när min älskade Ida ska vara med för första gången på julafton.

Sjungit karaoke en hel del ikväll. De andra spelar poker och jag åkte ut först. Då blir det så.... God Jul.

Inga kommentarer: