söndag, december 11, 2005

iiiiiiii

Efter en kväll/natt med mycket sång och alkohol, mådde jag inge vidare när jag kom hem till Charlie. Fy säger jag bara... Sov bara ett par timmar och åkte in till stan strax före 11. Åt en McFeast, handlade på Willys och måste sen ha missat bussen. Fick iallafall vänta ytterligare en timme och kom först nu hem.

Just när jag skulle gå till bussen sprang jag på Laila Wallström och hennes mamma. Lustigt egentligen med tanke på incidenten med Johanna häromdagen.
Laila är den vän jag kännt längst, från 1-års ålder då hon började somd agbarn hos mamma. Iallafall så har även min och Lailas kontakt minskat med åren och det sista jag hörde från henne var att hon jobbade i Australien. Nu är hon tillbaka sedan ett par månader tillbaka, vilket jag inte visste.
Skoj var det iallafall att ses igen, om än det blev tvärt. Ska försöka träffas igen snart.

Nu är jag trött. Ska knäcka mig några valnötter och sen lägga mig.

Ps. Kan alla som har försökt men inte kunnat återigen försöka kommentera. Hoppas att det ska funka nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej syster.
Nu gör jag ett sista försök till detta... och går inte det så tror jag att jag ger upp ;)

Kramiz.