tisdag, december 27, 2005

klart man vill

Tänkte leta reda på en bild från förra nyårs eftersom jag och Ida idag bestämde att vi ska fira den tillsammans på lördag.
Kollade genom Pia och Antes bilder och fick bara en enorm ångestklump i magen. För trots att jag nu aldrig skulle vilja tillbaka till det sjuka jag som fanns då, så är jag inte frisk än. Inte i min mening iallafall.
Så jag ska sluta titta på gamla bilder på mig själv, ska försöka sluta iallafall. Det blir bara så jobbigt och jag ångrar mig varje gång.
Tack och lov är jag tillräckligt frisk för att den där jobbiga känslan ska gå över ganska snabbt.

Hur som helst så ska jag alltså vara med Ida på nyårs. Får se om vi hittar någon fest att invadera.
Har tagit mig ett par sömntabletter nu. Behövs när man inte gör nåt annat än sover och ser film på dagarna. Tråkar mig genom dagarna i väntan till på torsdag när jag får pengar. Då kan jag besöka familjen.

Ses då ni.

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Känns skumt...ev. första nyårs utan Dig på många år men huvudsaken är att du får trevligt. Bara så att du vet så är ni alltid välkommen hit...även om vi har barn :)