söndag, december 04, 2005

Fyrklöver

Spenderade större delen av gårdagen med att läsa Harry Potter och Halvblodsprinsen, även inatt har sömnen fått ge vika för den.
På kvällen hämtade Ida upp mig för att sedan skjutsa Krille till en vän. Vi svängde förbi Coop och efter det blev det TV hos mig.

Sirius mår jättebra.

Ikväll ska jag på bio och se Harry Potter och den flammande bägaren. Själv :)

Ser fram emot det ganska mycket, har bara varit på bio själv en gång tidigare och det var för ganska exakt 10 år sedan; 1995 gick jag spontant in på Aveny och såg Vinterviken.

Alla som har velat se senaste Potter-filmen på bio verkar redan ha gjort det, så då går jag själv. Blir nog jätteskoj ändå.

Senaste boken läste jag iallafall ut idag. Känns så hemskt att det bara är en kvar. Om författarinnan inte bestämmer sig för att fortsätta skriva om Harry även senare, vilket egentligen skulle vara ganska troligt med tanke ¨på hur Halvblodsprinsen slutade ;)

Inga kommentarer: