fredag, december 02, 2005

blodprov, Harry och Sirius Black

Fick remiss till blodprovstagning i brevlådan idag, så imorgon förmiddag blir det nog att cykla till lassa och fixa det.
11 av 12 påståenden tydde iaf att jag lider av järnbrist, vilket inte skulle vara så konstigt med tanke på att jag är tjej.

Cyklade till Kvantum idag och köpte bl a 2 st fina elljusstakar. Sedan var jag hos Ida i några timmar. Har lånat senaste Harry Potter-boken som jag ska börja läsa om en stund.

Har ännu inte sett senaste filmen. Måste hitta någon som vill se den med mig på bio.
Är du den kanske du kan höra av dig till mig ;)

Jag är tät i näsan och använder nässpray för barn. Mycket mindre styrka men jag tror att jag bara efter 2 dar redan är "beroende". Mina slemhinnor är väl förstörda antar jag...

Veterinärbesök imorgon. Hade först tänkt åka buss till Coop och gå därifrån, men eftersom jag ska ta killen i buren skulle det nog bli jobbigt. Så kom jag på att jag ju kan åka till Torpet och be Pia skjutsa mig innan hon ska med Rasmus till optikern.
Gör ju inget om jag får vänta.

Nufår ni ha det bra

Inga kommentarer: