torsdag, december 15, 2005

mamma cleo

Här är de, Sirius små bebisar och deras fantastiska mamma Cleo. Bilden är tagen strax efter att den sista kommit ut, vilket kanske syns på den riktigt blanka pälsen ;)
Snart öppnar de ögonen....

Vaknade tidigt idag, tät i näsan såklart.
Är så less. Måste bara fortsätta med nässprayet nu medan jag är sjuk eftersom jag annars får så ont i bihålorna av trycket, samt halsen när jag måste andas med öppen mun.

På lördag ska jag och Ida på Logen på Travet. Det är tydligen en jättefest där anordnad privat, med inträde samt anmälan. Ska bli riktigt skoj att komma ut och träffa nya människor, var alldeles för länge sedan.

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Hoppas du får roligt på lördag :)
Och sen så tror jag att du får lära mig hur man lägger ut bilder på bloggen... Är ju bara nybörjare än :))