söndag, oktober 12, 2008

kräk

Gårdagen började kanske inte så bra, av nån anledning var jag på dåligt humör redan från början. Sedan lättade allt litegrann under förfesten i bussen till Piteå och väl framme så blev det ganska snabbt middagsbuffé och show.
Dock inträffade det där tråkiga fenomenet snefylla och även om tårarna snabbt var torkade och allt faktiskt bara blev till det bättre, så tyckte inte kroppen min om allt jag hällde i den och allt som gräts ut. Blev egentligen inte så onykter men dagen idag har mest spenderats på hotellrummet fram till utcheckning. Älsklingen var rar nog att gå ner och fråga om jag inte kunde få ligga kvar ett par timmar, men icket. Så jag missade badet och fickförst efter många timmar i mig lite mat.

Nu är vi hemma och ska köra ett Jurassik Park-maraton.

Lite senare ska jag publicera en ganska intim bild på Anton och Per Moberg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Borta bra men hemma bäst. Välkomna hem igen.
Nu har du gjort mig enormt nyfiken. Skynda dig med bilden! :)

/Kram mamma