tisdag, oktober 14, 2008

bröllopsplaner


Fick lov att stanna hemma från jobbet igår efter sviterna från helgen. Magen min är känslig i vanliga fall så efter en migrän-bakfylla med allt vad det innebär så återkom illamåendet så fort jag vaknat, troligtvis av hunger.

Någon mer som har otroligt lätt för att bli illamående så fort ni är hungriga? Jag går oftast direkt från mätt till suuuuperhungrig och blir då ofta otroligt illamående. För mig tror jag helt enkelt att det började när jag fick jobb inom hemtjänsten och plötsligt gjorde av med mer energi.


Nåväl.
Igår tog vi tag i att börja skriva på inbjudningslistan. 1/6 av alla gäster kommer troligtvis att ses som "mina" gäster, och där är inte ens Antons kusiner eller mostrar och farbror bjudna. Får se hur det blir med dom.

Tack och lov så ser jag ju väldigt många av Antons kompisar som även mina, men visst hade det såna här gånger varit roligt om man hållit kvar vid en del bekantskaper...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det spelar ingen roll hur många som kommer eller vem/hur många som "tillhör" vem, huvudsaken är att man delar denna intima dag med de som man verkligen VILL ha närvarande.

Tror att många som gifter sig "överbjuder" bara för att de känner att det är deras skyldighet... tyvärr.

Hoppas verkligen att jag får en inbjudan ;))

Kram Syster!

Anonym sa...

Anette, din syster har så rätt och du tänker nog egentligen i de banorna du också. Hur som helst. Roligt ska det bli! :)

/Kram mamma