onsdag, oktober 29, 2008








Födelsedagen spenderades i soffan med Anton och ett par Harry Potter-filmer.
Precis som jag ville ha det :)
I present ska vi bege oss till Umeå på lördag, gå på middag, bio och bo på hotell.
Precis som jag ville ha det :)

***

Varför blir folk så förvånade när de hör att ens förlovning innebär ett kommande äktenskap?

***

Känns iaf som att planerna ligger på is. Har ännu bara skissat på en inbjudningslista, och visst har jag kollat runt på internet om lokaler och catering, men varför är det så svårt för folk att skriva ut åtminstonde exempelpriser???
Ah... kanske ska satsa på vigsel i kommunhuset istället och strunta i festen. För trots allt är det ju inte den vita gräddbakelsen till klänning jag är ute efter, och Anton har svårt nog att välja ut vilka av alla släktingar som bör bjudas, och jag känner själv att detta lokalsökande börjar kännas lika lönlöst som vårt husletande.
Kanske handlar det om att varken jag eller Anton har bråttom, för om än vi båda vill gifta oss nästa år så är nog ingen av oss tillräckligt motiverad till att just anordna denna storslagna fest.
Men nåt ska vi nog lyckas fixa... :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara för att man vill gifta sig och dela resten av sina liv tillsammans innebär inte det att man måste han en fest över huvud taget.

Jag tycker att ni ska åka, bara ni två, till ett vackert land och gifta er på en sandstrand, det skulle nog lösa en del av era bekymmer :-))

Hoppas middagen hos mamma smakar!

Kram , kram från syster!