torsdag, oktober 02, 2008

åååååh

Det jobbigaste med att jobba nuförtiden är faktiskt att måsta gå fram och tillbaka. Jag är såååå less! Det tar med rask takt endast 13 minuter men jag är såååå less på det, framförallt dagar som dessa då jag går delad tur och måste ta mig fram och tillbaka.
Då cykeln fortfarande har punktering och vi inte får loss däcket så måste jag såklart ta den på reparation. Det trista då är att det nästan bara är uppförsbacke till jobbet och att jag måste välja den mindre branta och längre för att ha nån nytta av cykeln.
Och en annan grej som är trist är ju vad jag klagar på denna bagatell, men benen värker från gårdagen och gör mig lite grinig... :P

Väntar hem Anton för att precis som igår krama om honom i 5 minuter innan jag går på jobbet.
Nu är han här; puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

När du ändå pussar honom så kanske du i samma veva kunde viska i hans öra, t ex något om en flytt, så att du slipper den där sugande backen! ;)

/Kram mamma