lördag, oktober 04, 2008

Klockan är bara 17 trots att den känns som 22 och ännu är det bara lördag trots att det känns som söndag. Jag blir ofta uttråkad om helgen.
Igår var jag iallafall över till Linda som jag träffar alldeles för sällan, gjorde pizza och drack öl. Efter det blev det en promenad till stan för ytterligare en öl eller två.

Idag har kroppen känt sig lite slut men Anton som skulle få besök bestämde sig för att börja städa så var det bara att pallra sig upp ur sängen.
Nu sitter jag här och väntar på att folket ska lämna lägenheten för avdelningsfest på Tatung; blir troligtvis att gå och handla godis och slå mig ner framför tvn.

Jag är slapp.

1 kommentar:

Anonym sa...

I dag får du inte känna dig för slapp. Vi ska ju simma minst 1.000 m i dag. (tisdag) ;) Vi ses kl 9!

/Kram mamma