fredag, oktober 24, 2008

härligt

Vid promenaden hem från jobbet igår jbulades det inombords att arbetsveckan äntligen var över. Lyckades träffa på grannen som hyr ut kvartersgården och fick nyckeln redan igår kväll. Förhoppningsvis kanske jag kan få över Anton dit redan idag som ballongblåsarhjälp och även bära över allt snacks.
Jag är rädd att jag aldrig kommer att våga blåsa upp en ballong igen efter att ett stort hjärta small över ansiktet mitt.

En jätterolig överraskning jag fick igår var att min gamla vän Johanna och hennes sambo Emil kommer på festen, om än inte utklädda :P, trots att de är mitt uppe i en flytt i helgen.

Känns lite motigt att stiga upp så tidigt på min första av 4 lediga dagar, men förhoppningsvis så kan jag ta lite sovmorgon imorgon istället.
Nu väntar en lång dag och den får starta med en god frukost!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för trevligt lunchsällskap på CK. I dag har vi varit duktiga och simmat många vändor, så vi var värda en god lunch. ;)

/Kram mamma