söndag, april 20, 2008

övningskörning, bland annat...



Pizza ikväll och min helg är fulländad! Var en hel månad sedan sist och jag har känt att något saknats ;)
Gårdagkvällen spenderades hos Johannes här på Sjungande med en hel del trevliga Pitebor. Av någon anledning så är just Pitebor väldigt trevliga...

Till min stora överraskning så ringde min bror Fredrik mig idag. Sånt är jag dålig på, att bara ringa för att prata. Insåg iallafall hur mycket jag längtar till ett eget körkort. Då kan jag åka iväg på sådana här lediga dagar, antingen själv eller dra med mig Anton.
Visst skulle jag kunna tjata mig till att få fara även nu, om Anton kär, men problemet är ju just att han inte alls tycker om att köra bil.

Nåväl, snart ska vi säkert tillbaka till Nyliden för ett däckbyte och en ordentlig biltvätt så kanske kan vi passa på att övningsköra tillsammans för första gången då med någon av Åkes bilar.

Sedan bär det av.... :)

Inga kommentarer: