tisdag, april 08, 2008

tårta!

Min lååånga arbetshelg är snart över och sedan blir jag ledig i 2 dagar för att jobba en hel helg igen. Men men, jag har ju fått vara helgfri i en månad, så... ;)

Häromdagen bestämde jag mig för att göra tårta. Ville testa sockerkaksbotten samt fyllningar och förstår inte hur jag kunnat vara så rädd för att använda gelatin tidigare; fick till en supergod hallonmousse!
Igår var Lars och Jennifer här för film och åt lite av den, men fortfarande har jag kvar en halv tårta som måste ätas upp! Oh well, den ska nog försvinna :)

Idag slutar jag tidigt och ska sedan cykla till Skeria för att tala i en vuxenklass. Har inte förberett mig alls den här gången men oroar mig inte för det, var trots allt knappt en vecka sen sist. Kommer dock att hinna bli nervös iallafall, det kan ni lita på....

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad du står i! Vilken energi! Själv lägger jag min på en pokerturnering i dag,lördag. =)

Kram mamma