torsdag, april 10, 2008

tvätt?

Fick igår en dag hemma för första gången på ett tag.
Tårtan gick åt och jag fick mysa med Anton på kvällen. Nu sitter jag här själv framför datorn igen och ska strax lägga mig och läsa. Vill inte dra på mig en huvudvärk framför datorn som jag lyckades göra igår.

Idag är en sån där dag då man undrar om det verkligen är värt att leva i omkring 50-60 år till, när man faktiskt kommer att måsta tvätta sååååå många gånger under alla dessa år.
Idag blir det troligtvis tvätt; pust!
Och tänk allt man måste diska undan och allt damm som ska dammsugas upp mm.
Men men; allt positivt som man kommer att få uppleva sååååå många gånger väger självklart upp ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, nu känner jag att jag absolut kan känna som jag gör med gott samvete då det gäller hushållsysslorna. Ni är ju trots allt bara 2 stycken :-)))

Kram på Dig Syster!

Anonym sa...

Det kommer nog att kännas bättre när ni får egen tvättmaskin. ;)

Kram mamma