onsdag, april 16, 2008

ännu mer tårta och bröllop :)

Gårdagskvällen spenderades med att knåpa ihop ovanstående dekoration till Antons 25års tårta. Som ni ser blir det en tårta i retrostil med färger som vitt brunt och grisrosa :P

Till helgen är vi bjudan till Nyliden; svärmor fyller år i veckan och även svärdar och som sagt var Anton nästa vecka :) Blir en del firande.
Var länge sedan vi var där och träffade familjen; sist var när jag åkte skoter för första gången och då var alla bortresta.
Blir nog mysigt; får hålla tummarna för gott väder.

Kom på att jag glömt bort att skriva att det blir två bröllop i sommar, inom loppet av 2 veckor. Det är Antons kusin som gifter sig (måste ärligt säga att jag nog aldrig har pratat med dom) men jag som bara hade varit på ett bröllop i hela mitt liv innan jag träffade Anton tycker förstås att det är jättespännande med just bröllop.

Har ännu inte hittat en klänning till systers bröllop men jag hoppas att det snart kommer in fler vita sommarklänningar i butikerna för på internet hittar jag aldrig någon jag blir nöjd med. Svårt när man inte kan prova dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men guuud så fiiina blommor du har gjort! Det ser jättegottt ut också. Men de är ju så fina att man inte skulle vilja förstöra dem genom att äta upp dem. :)

I dag börjar jag ett vick. på Regnbågen på Blå avdelningen. Blir där ca 1,5 mån. Nära och bra.

Kram mamma