onsdag, april 23, 2008

ännu mer bak. Och bebis.


Efter att ha lunchat med Johanna på stan igår så blev det sedan att inhandla lite presenter åt Anton. Tror aldrig att jag varit så sent ute med nåt liknande.

Kvällen spenderades med att göra tårtbotten och Chocolate Chip Cockies.
Tidigare i helgen gjorde jag som tidigare nämnt Mobackenkaka och på söndagen även mitt egna påfund Arrakskaka.
Är inne i ett riktigt bakil och det är tokroligt! :)

Idag har jag gjort fyllningarna till Antons tårta och imorgon innan jobbet blir det att täcka med Sugarpaste för första gången samt att dekorera med blommorna jag gjorde för någon vecka sedan.

Idag ska jag iallafall få göra en mer spännande sak; nämligen gå på promenad med lille Oliver medan svägerskan Johanna är och klipper sig. Känns riktigt härligt att få gå ute med barnvagn i ett sådant fint väder.
Och visst kommer jag att höra klockan ticka tyst, men än vill jag vänta med bebisar några år ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske ska öppna konditori min sköna orkidé!! Mobackenkakka låter fasligt bekant hörru;)
saknar dig som tusan..puss puss