torsdag, april 24, 2008

födelsedagstårta


Igår gjorde jag klar min första tårta i Sugarpaste.

Först och främst så gick det skitdåligt att få fast dekorationen och tårtan i sig gick sönder när jag skulle flytta den. Dock syns ju inte det under SP:n :)
Men det jag blev mest besviken över var självaste SPn; den var oerhört sötsliskig. Anton tyckte dock om tårtan och undrade om man kanske kan kavla den tunnare för att få mindre av det. Tyvärr så tror jag att jag redan igår kavlade tunnare än de rekommenterade 3-4mm.

Som fundering över bröllopstårta så undrar jag nu om jag inte kan ha SP bara på "locket" och kanske täcka sidorna i något annat. Vi får se... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

...men vilken vacker tårta det ändå blev! Jag är jätteimponerad!

Kram mamma

Anonym sa...

WOW!!! Vad snygg den blev!!!

Hur imponerad som helst blir jag :-)))

Du har fullt förtroende för våran bröllopstårta =)))

Kram syster!