tisdag, april 15, 2008

ang. tårt-bak-saken

Jag tror att det har blivit ett litet missförstånd angående hela tårt-bak-saken.
För kära syster; jag tycker att det här är TOKroligt! :D
Jag haralltid haft svårt för att fastna för intressen, men vips! så brinner jag för något. Som sagt var så tror jag att detta är något jag kommer att vilja fortsätta experimentera med även i fortsättningen. Problemet är att man inte kan baka tårtor hela tiden bara för att det är kul; det måste ju ätas upp också. Alla prov på fyllningar har redan lagt sig runt midjan ;)

Nästa vecka fyller Anton 25 år och jag hoppas att tårtställningen har hunnit komma till dess...
Då blir det att täcka en tårta med sugarpaste för första gången; spännande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, ok.... Det kanske slutar med att du blir konditor :))

Var hittar man sånna dära tårtställningar då?
Måste man beställa dem eller finns de att köpa i affär?

Jag tycker du är jätteduktig som pysslar och provar dig fram.
Ska blir hur kul som helst att se vad det blir i slutändan :-)))