tisdag, april 29, 2008

födelsedagar


Så är Antons firande över. Fredagen var lugn med lite mys och Fredagen den 13:2 del 2 tillsammans med Lars och Jeffe.

I lördags jobbade jag först för att sedan komma hem för att påbörja festen. Relativt mycket folk dök upp men festen var lugn och trevlig all the way.
Roligast var kanske att jag fastnade för Guitar Hero och spenderade på söndagen hela dan med att spela ut spelet; på easy ;)

Har försökt mig på lite medium men mitt krokiga lillfinger försätter hela armen i kramp när jag ska komma åt den blå knappen.
Ska kanske öva mer idag :D

Igår fyllde svärfar Åke år och det firades med grillat och tårta i Nyliden. Sedan blev det på nåt lustigt sätt så att Åke och jag satte oss i bilen och jag fick övningsköra för andra gången. Första gången var för 4-5 år sedan och jag minns inget jag lärde mig på den turen.
Tack och lov så är Åke otroligt lugn och snäll och har ett otroligt tålamod. Behövdes då mina ben skakade non stop och jag hade svårt att ta in allt han sa.

Nåväl. Nu är jag iallafall på väg.

Så småningom ska ju Anon övningsköra med mig men det är nog bra att Åke påbörjade med att lära mig om dragläga och koppling... :S

Nu är jag ledig i 2 dar och ikväll blir det troligtvis bingo med månadsfinal. Får se om jag hinner med lite shopping innan

Inga kommentarer: