torsdag, maj 31, 2007

illamående och betyg

Igår blev det Pirates efter akuten och jag åt godis för fullt i 3 timmar på bion. Under natten vaknade jag upp illamåendes och kräktes.

Idag har jag mått bra, iallafall under förmiddagen och gick på lägenhetsvisning med Anton; inte så fräsch lägenhet som vi hade önskat.
Sedan kom illamåendet tillbaka.
Har fått kräkas några gånger och nu mår jag bra; har till och med ätit en hemmagjord milkshake och popcorn :P

Vette tusan vad problemet med magen kan vara, dock har jag ganska lätt i allmänhet att bli illamående och svullen; kanske något som kommit efter bulimin.
Något annat som kommit med just bulimin är det jag först nu inser, att jag förlorat min kräkreflex och ändå måste stoppa fingrarna i halsen de gånger jag mår riktigt illa trots att jag inte längre kräks med flit så att säga.

Jag är iallafall inte med barn :)

För övrigt så verkar det lösa sig för mig med det förlorade betyget. Det låter på min lärare Erik som att jag haft rätt hela tiden; betyget var klart redan -04 och uppgifterna jag har kämpat med och haft sådan ångest över har varit helt i onödan.
Bra är väl det, men lite surt ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Skönt att det verkar lösa sig med betyget! Hoppas att det känns bättre i magen nu. =)

Kram mamma