söndag, juni 03, 2007

ny lägenhet, sista akuten och min Ida

Trött.... Sovit sammanlagt max 4 timmar i natt och ska snart iväg till akuten för min sista praktikdag.

Igår när jag lämnade byggnaden insåg jag vilket fantastiskt arbetsgäng det är på akutmottagningen och hur bra jag trivs där. Ska verkligen göra mitt bästa för att få komma in som springvikarie.

Väl hemma igår kväll så hörde jag av mig till Anton som var hos Markus bror med sambo. Han sa att jag kanske borde komma förbi och kolla in lägenheten, en 3:a som de lämnar om en månad.
Cyklade iallafall dit, till Sunnanå, och blir tokkär! Så fint och mysigt; 10 ggr bättre än de lägenheter vi tidigare tittat på.

Det är en hyreslägenhet och jag ska strax väcka Anton för att höra om hyra samt vem vi måste kontakta. Håll tummarna!! :D

Min Ida är nu färdigutbildad socionom. Förstår ni hur duktig hon är och hur stolt jag är över henne?! :D Hade dock inte möjlighet att fira henne som förtjänats, men ikväll kommer hon förbi en snabbis innan hon åker till Uppsala.

Hon är nåt av det modigaste i ett par skor.
Och hon har måååånga skor ;)

Inga kommentarer: