måndag, juni 11, 2007

dagarna!

Så, var det kanske i torsdags jag skrev senast? Jobbade iallafall fredag förmiddag för att senare på kvällen, fram emot 3 på natten, sitta på Johannes balkong och chill-festa lite.
Då det blev en sen dag så valde jag att tacka nej till att spela brännboll på lördagen med Linda och hennes träningskillar.

Istället ringde jag upp Hilda som pratat om Piteå kvällen innan och inom en timme från att jag stigit upp så var jag på väg tillsammans med Hilda, Tim och Peter.
Vädret var underbart men jag missbedömde nog min förmåga att bränna mig så nu har jag tokfula märken efter det bredbandade linnet :S
För övrigt kanske jag ska säga att vi var i Piteå för att kolla på dragracing; ganska skoj trots värmen.
Innan hemfärd blev det Max med en GI-burgare för min del eftersom jag och Anton har gjort en deal att inte äta onyttigt fram till hans semester/stadsfesten.

Väl hemma igen blev det att grilla utanför Aeqvists gård tillsammans med andra; en andra middag för mig med andra ord :) När vi efter några timmar drog oss inomhus så drog jag ganska snart hem. Jag var slut helt enkelt.

Igår var vi inomhus hela dagen; var planerat att ett gäng skulle ut och glida på älven men vädret lockade inte direkt. Istället läste jag 1,5 bok under dagen och på kvällen såg jag och Anton 2 filmer.

Idag har jag sovit en hel del samt stökat undan efter helgen och ska strax duscha.
Fräääääscht.

Inga kommentarer: