tisdag, maj 22, 2007

förbannade sjukskrivningar!!!!!!!!!!!!

Jag valde att inte få min sjukskrivning förlängd vid årsskiftet för att jag kände mig redo att avsluta mina undersköterske-studier. Nu visar det sig dock att anledningen till att jag inte får tag på kvinnan som ordnat de där extra-uppgifterna är att hon är sjukskriven tills vidare. Så det lutar åt att jag inte blir klar undersköterska nu innan sommaren så som jag trott och planerat.

Känns förjävligt. Jag ville få det överstökat och jag har tillräckligt med ångest över vad som kommer att hända i höst; nu det här också.
Jag tror ju dessutom att arbetena hon vill att jag ska göra är helt onödiga med tanke på att jag trodde mig ha fått hjälp att avsluta kursen vid min inläggning -04

Ursch, fy och fan. Jag är ledsen och arg. Men men, som jag brukar säga....

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det måste ju finnas någon annan i stället för den där kvinnan som kan hjälpa dig!
Håller tummarna!

Kram mamma