fredag, maj 18, 2012

Sömn

Efter att ha sovit 5 minuter under onsdagen, sov E från 19 till 8.30 och vaknade endast för en flaska välling 5.30


I går kväll var han trött som vanligt, men tog 2 timmar på sig att somna. Hela natten har han också vaknat och varit jätteledsen, och trots att jag ogärna plockar upp honom så var det det enda som hjälpte.

Det verkar fortfarande vara tandsprickningen som spökar. Om dagarna visar han inget, men jag antar att han tycker att det kliar och irriterar när han ska försöka komma till ro. Han ligger och skriker med händerna i mun och gnager på snutten.

Sen är han i en riktig mamma-fas nu. Mama maamaaaaamah! Dagarna i ända. Vill veta var jag är och att jag vet var han är. Mysigt nu, men det lär jag inte tycka framöver.


Idag besöker vi Johanna o tvillingarna och blir bjudna på lunch! :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: