torsdag, maj 03, 2012

Snor

Efter att E lagt sig plockade jag undan pusselmattan. Redan inför valborgsmässoafton drog vi bort en del bitar, men idag fick jag nog. Istället ligger nu där Elliotts bilmatta, som inte ska gå att dra isär i tusen bitar.


Idag gick vi ut en stund på gården. Jag försökte kratta men E tyckte jag var alldeles för tråkig.

Istället gick vi in igen och medan Anton jobbade över som alla andra torsdagar, så bakade jag lite inför kommande kalas.


Elliott har snorat som aldrig förr och har efter läggning vaknat och varit smått hysterisk och svårtröstad ett par gånger. Ingen feber än, så förhoppningsvis får vi sova även i natt...


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Pippi sa...

Du får ge honom massor av kryapådigpussar från mig. Hoppas det inte blir värre.