fredag, mars 06, 2009

trött ändå

Jag som i vanliga fall sover 5-6 timmar före morgonpass var nere på under 3 igår morse.
5-6 är självklart lite, framförallt för kroppen som alltid verkar trött. Men under 3, som det blivit nån gång då och då, är Självklart alldeles för lite trots att jag fungerade alldeles utomordentligt hela gårdagen.
Men jag bestämde mig i a f för en tidig kväll, och har nu sovit i nästan hela 8 timmar. Känner mig dock lika trött nu som annars ;)

Igår efter jobbet begav vi oss som sagt var till byagården som visade sig vara helt ok. Problemet är bara självaste vigseln; jag hade hoppats på att inte behöva ha den någon annanstans, men vi kan säkert få till det inne i gården.

Efter det blev det ett kort besök hos Josse och Jens innan vi mötte upp hussäljaren i "snart vårt hus". Där tog vi bl a mått på köket, samt att säljaren var vänlig nog att ge oss en nyckel trots att hon fortfarande har halva huset kvar att rensa ut. Kan ju vara bra att ha om man behöver mäta lite mer innan övertagningsdatumet :)

Idag jobbar jag halvdag och därefter blir det att söka bikinitrosor till den nya toppen; utifall att det blir att hyra badhuset i Sorsele någon kväll i helgen. Men helst av allt vill jag bara sova...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är mycket nu...

Hoppas du inte sliter ut dig då husköp & framför allt vigsel ska vara något positivt :)

Kram Syster!