torsdag, mars 26, 2009

ring

Hihi! Idag ringde de för att berätta att vigselringen har kommit! Ska skynda mig dit imorgon för att betala eftersom skrotguldspriset är på väg ner igen.
Sen måste den iväg på gravyr som inte är bestämd än, men det blir troligtvis bara Anton och datumet.
Men fatta; min vigselring! :D

Måste passa på att rekommendera den lilla butiken Cityguld. Vi gick i augusti in där efter att jag sett några fina ringar på deras hemsida. Servicen var så bra att jag absolut ville köpa även vigselringen där, och se så fort det gick.
Nog för att jag då jämför med turerna runt syster och Anders ringar.

Frågan är bara hur jag ska kunna hålla mig från att ha på mig ringen så långt innan :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha. Jaa, det var några turer med våra ringar. Så går det med en förvirrad guldsmed som ligger i skilsmässa, kanske inte så roligt att fokusera sig på vigselringar då :)