onsdag, mars 18, 2009

stress


Igår följde Jennifer med mig för att välja ut en vigselring. Jag hade redan varit in för några veckor sedan och visste ungefär hur jag ville ha den.
Tack vare Antons guldarmband kom jag billigt undan och på bilden ser ni ungefär hur den kommer att se ut :)
***
Kanske vore en idé att meddela att Anton, och våra vänner på Alimak som är kvar, alla klarade sig från varsel. Istället får bl a folk som jobbat där i 16-17 år gå.
Men vi gläds så klart.
Älslingen är dock sönderstressad av allt som pågått de senaste veckorna, och allt vi måste tänka på inför flytten och renoveringen.
Otroligt nog är jag själv väldigt lugn och ser fortfarande fram emot arbetet, om än det kommer att bli tröttsamt.
Vi kan inte göra mer än att ta en dag i taget, och det enda datumet vi måste hålla på är att ha lägenheten utstädad vid sista april.
***
Igår slappnade vi av vid avsnitt från nyinköpta Heroes s.2-boxen; välbehövligt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Visst kommer ni ihåg att höra av er när det är dax för flytt! Om ni behöver någon hjälp!

/fritte

Anonym sa...

Ringen kommer att vara jättefin! Var inte Anton med då du valde den?

Kram Syster!

Anonym sa...

Den är ju jättefin!

/Kram mamma

Anonym sa...

Roligt också att Anton får vara kvar. Håller tummarna för att det inte blir fler varsel.

/Kram mamma

Linda sa...

Ringen var jätte fin :) jag håller tummarna för att allting går bra för er :) själv så har vi en egen lägenhet nu i Oslo men inte så mycket till möbler så över påsk kommer vi till Skellefteå för att flytta.

Anonym sa...

Hej Anette. Vad spännande med bröllop och husköp! :) Grattis till allt detta! Du förtjänar det verkligen!

Stor kram/Annika