torsdag, november 30, 2006

ah, det jag kom på nu får jag ta en annan gång

Nu börjar julen synas även hos oss. Igår handlade vi lite bollar och glitter till granen, sen satte jag upp en elljusstake, adventsljusstaken och, jaa... det var nog allt :)

Tog mig till skolan idag trots att jag var jättetrött. Försökte sticka i lite olika material på kreativ verkstad, men gick efter ett tag till gymmet. Otur för mig så var det ju då som friskvårdsklassen hade bokat. Får anstränga mig extra hårt imorgonbitti på vattengympan.
Istället åkte jag ner på stan och handlade lite julklappar till några av syskonbarnen.
Lite pysselgrejor blev det även till mig själv.

Ikväll blir det hemmagjord pizza och vi har handlat en massa goo-saker till; feta ost, svamp, ananas, svarta o gröna oliver mm. Längtar :D

Imorgonbitti blir det som sagt var vattengympa och sen kroppskännedom för första gången, iallafall på KOM. Jag ska höra med familjen på Torpet om de vill bjuda in mig till kvällen för Idol-finalen. Anton ska på Aurum för avdelnings-firmafest, så det skulle ju passa förträffligt; då han inte bryr sig det allra minsta om Idol :)

Inga kommentarer: