måndag, november 20, 2006

skittrevligt

Rolig bild på Ida dansandes med banan i fickan :D


Fredagen blev jättebra; pizza, Saw I + II, lite öl och cider-spel, Breaktrough med Queen featuring Anton :P och avslutningsvis riktigt trevliga vänner.

Lördagen spenderades till stor del hemma. Lars kom förbi och var social med mig vilket alltid är lika roligt. På kvällen cyklade jag iväg till fest bland studenter på Villagatan och framförallt Ida som jag tidigare har nämnt är hemma i några dagar. Blev till slut Balzac och en hemgång.

Var även och fikade med samma gäng igår på Waynes där jag drack en varm choklad med grädde. Visst är det en helt annan sak att dricka varm choklad på vintern än på sommaren... :)

Ikväll blir det bio med älsklingen, Krille och Ida. Nu ska jag lägga mig igen,ha det så sött!

Inga kommentarer: