måndag, november 06, 2006

helgen och skolan

På bilden; Gloria Asplund, i somras :D

Idag börjar skolan om, ska alldeles strax dit. Helgen har varit lugn men trevlig.

I fredags åkte jag och Linda in till stan just innan precis allt stängde, sen blev det middag på Dallas. Väl hemma igen hade Anton bjudit Lars på mat och satt och drack lite öl; jag gjorde såklart samma sak :) Efter ett par öl och lite kort kom Markus och Mattias för att se film med oss.

Lördagen var inte mycket annorlunda. Åkte och handlade MASSOR med mat, bjöd Kängan på middag och sen blev det öl och kortspel med Lars och som en liten Halloween-grej förde vi faktiskt glas :P Gick väl sådär, men... Vet inte om vi fick reda på så mycket, haha.. Film efter det.

Gårdagen var bara lugn; läste en hel del, gjorde bakad potatis till middag och sent på kvällen kom Markus, Johan och Jessica förbi och såg film med oss.
Så, nu är ni uppdaterade, nu måste jag skynda! :D

SENARE
Inte mycket att komma till på skolan, inte nån riktig lektion när jag väl var där. Nåväl, fick chansen att prata en hel del med Anna, en vän som började där idag. Hon bor på området eftersom hennes styvmor är husmor på Medlefors så jag följde hem till henne en snabbis och lånade några böcker.

Tog mig till stan och handlade lite mat och nu väntar ajg på att karln min ska komma hem. Ska nog ut och gå en stund med Linda ikväll innan hon börjar jobba. Skönt med vänner som bor så nära :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken liten sötnos på bilden.
Nu har jag fått nytt hallgolv. =)

Kram mamma