tisdag, november 28, 2006

juletider och helgen som varit!

Jösses. Inte sovit mycket inatt. Kanske pga Yogan jag provade på för första gången igår. Skönt var det iallafall. Steg upp vid 5 efter att ha sovit dryga 3 timmar och har druckit en dubbel Cafe Latte med extra kaffe i. Strax åker jag iväg för vattengympa och efter ytterligare ett par lektioner idag blir det cirkelträning i gymet. Känner mig tokduktig :) Ska försöka att gå på så många fysiska aktiviteter som möjligt under tiden jag har kvar på KOM. Jag är verkligen en slapp bulldeg och kan nog utsätta min kropp för mer fysiska påfrestningar än jag tidigare trott...

I fredags och lördags blev det lite alkohol. På lördagen var Antons arbetskompis Matte, som skjutsar Anton fram och tillbaka till jobbet varje dag, bjuden på middag. Efter det kom ett par vänner till och så blev det Vänner-avsnitt, en film och kladdkaka med glass. Riktigt trevligt :)

I söndags var det tänkt att besöka skyltsöndag men istället blev det en promenad ner på stan för att sedan gå direkt hem igen. Skönt var det iallafall med luft och att få röra på benen.

Vädret till trots så börjar det lida mot jul och jag hoppas vi kan åka och köpa nya julgranbollar samt julpynta nu i veckan.
Jag spelar julmusik för fulla muggar och igår peppade vi upp julstämingen med att se Grinchen med Jim Carrey. Kanske lite glögg i afton?

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Guu vad du e duktigt :))
Själv har jag tänkt ställa mig på Orbitrecken vi har i gymet i afton- något jag tänkte göra redan för drygt en vecka sedan men blidde ju sjuk...

Hoppas ni hittar nå fina julgransbollar. Tänker sjäv se om jag hittar några efter jobbet. Har redan pyntat med barnen men jag vill ha meeeeeeer :)))

Kram!