fredag, november 24, 2006

Duktiga jag och maten

Gick imorse till skolan för att va med på ett pass vattengympa. Tog i ganska rejält och kände direkt efteråt av träningsvärken, så efter en styrketräningsintroduktion bestämde jag mig för att skippa självaste träningen och åkte istället in till stan. Köpte lite lim och glitter till lite julgranspynt jag håller på att göra. Sedan blev det lunch med mamma på McDonken.

Ikväll var vi och handlade. Först och främst var iallafall jag ute efter julgranspynt i silver och vitt men efter att ha handlat mat för dryga 1000lappen på Willys, så blev det istället Systembolaget och sen att åka hem.
Nu är iallafall kylen och frysen full :D

Tänkte julpynta imorgon men det får vänta med tanke på bristen av julgranspynt.

Nu måste jag gå och vara social ;)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till att du ska börja plugga igen!