måndag, november 13, 2006

helgens fester

I fredags var jag duktig. Dammsög, dammtorkade och åkte till mamma där jag sydde upp två par jeans. Efter det blev det middag hemma med Anton och på kvällen fick vi skjuts av den andre Anton till Tim och Nina på Moröhöjden. Hade riktigt trevligt där men när alla begav sig ut på krogen efter 12 så for jag och Anton hem.

På lördagen gick jag på stan och fikade på Waynes med Johanna några timmar. Kvällen innebar födelsedagsfest för Rammi här på Sjungande. Vi fick smörgåstårta, sen blev det ölspel och Anton körde en massa korttrick på mig som han vägrade avslöja :P
Ännu en gång började folket bege sig ner på stan vid 12-tiden men jag och Anton följde istället med Johan och Jessica hem för nattamat. Somnade i soffan och då gick vi hem.
Är glad att jag inte gick ut nån av kvällarna, blir nog lätt så när man redan har någon. För ärligt talat är det inte lika kul att vara på krogen när man är kär. Då ska det vara som de gånger jag gått ut med Johanna och Linda; när man går ut mest för att umgås.
Nåväl; jag kan ju mycket väl ha blivit för gammal också :]

Igår var vi bjudna till Nyliden för farsdagslunch. 3 generationers pappor var där och efter maten blev det 2 olika tårtor.
Blev en sen och lätt middag för jag och Anton :P

Idag ska jag försökta ta mig ner till CV för att fylla i blanketter trots att de ännu inte har hittat mina försvunna betyg. Hittar de dom inte så kommer jag inte att läsa vidare men gör dom det så har jag ju iallafall hunnit ansöka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja usch ja vad gamal du har blivit för att gå på krogen *fnissar*
JAg hoppas verkligen att du hittar ditt betyg. Och du, allt löser sig inget att stressa för, det messta löser dig. Håller tummerna för betyget.