fredag, november 17, 2006

gårdagen och den treligtvis trevliga kvällen

Heldag på skolan igår för första gången på länge. I o m att jag får komma och gå som jag vill utan närvaroplikt så blir det oftast bara halvdagar; men igår var jag alltså duktig :)

Cyklade sen till Ida (blev inte i onsdags), där jag fick försenad födelsedagspresent samt jättegod middag och en hel del prat. Har ju inte träffat henne sedan augusti :S

Stressade hem på cykeln i slasket och mörkret. Måste ha spänt mig riktigt rejält av oro för att halka; efter ett avsnitt Band of Brothers med Anton, Lars och Markus fick jag värk i kroppen och somnade snabbt.
Idag var det tänkt att några vänner och vi skulle se Saw I och II här hemma hos oss, sedan äta middag någonstans för att avsluta med Saw III på bio. Tydligen visar de dock den inte här i stan, men troligtvis blir det nåt annat skoj.

Har städat idag som alla andra fredagar och snart ska jag åka ner till stan för ett par ärenden.

Ha en bra helg!
Jupp jupp

Inga kommentarer: