tisdag, december 05, 2006

aktiv, ibland iallafall

I fredags blev det promenad till skolan, vattengympa, Kundalini-yoga och cykel hem. Kändes duktigt :D
På kvällen kom Pia o Ante och hämtade mig. Blev bjuden på hämtpizza och väl hemma hos dom pyntade de klart granen. Lite öl och vin, Idol-final där Markus vann, karaoke och ännu mer öl och vin. En sen natt med andra ord :)

Vaknade tidigt på lördagen och gick över till mamma några timmar där jag fick frukost. Sen vet jag faktiskt inte vad som hände. Dagen gick fort iallafall, jag satt och pysslade på golvet medan Anton pysslade på datorn.
I söndags var vi bjudna på middag hos bror Fredrik med familj. God mat och gott sällskap!

Igår var hon som håller i Yogan borta så en annan tjej kom och jag fick testa Afro-dans! Jätteskoj och jobbigt var det; gud vad man svettades efter bara några minuter.

Har hållit mig hemma idag, bara sovit och suttit vid datorn. Ska gå ner på skolan strax och styrketräna :D

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Ojojoj.... Du kommer ju att vara värsta vältränade tjejjen snart ju :))

Själv ställde jag mig på den där maskinen i dag efter jobbet...skäms över att säga det- men jag höll på i säkert 15 minuter iaf :-)

Ska gå till gymet i morrn oxå, det gäller bara att komma igång.

Tack för i fredags förresten!!