måndag, december 25, 2006

julaftonen

Juldagsmorgon... Vi åkte hem igårkväll/natt iallafall för att slippa stressa idag. Ska hämta upp ett par stycken av familjen innan vi åker till bror.

Hade en fantastisk julafton. God mat även om jag orkade mindre än jag hade velat, lite promenad, spel, julgodis, mm mm.

Samt en MASSA julklappar. Fick flera böcker jag önskat mig av Anton, en polotröja jag testat med honom, ett strålande vackert halsband, en rosa gris (han försökte hitta en rosa elefant eftersom jag berättat att jag hade en sådan när jag var liten:), en MP3-spelare OCH en DIGITALKAMERA!

Jag har aldrig blivit så bortskämd och tårarna kom. Har svårt att känna mig värdig dyra gåvor; eller rättare sagt har jag svårt att känna att jag förtjänar att någon vill ödsla dyra ting på mig; pengar som tid.

Ida hade stickat mig en jättefin halsduk; tänk bara hur länge hon måste ha suttit med den för min skull! Fick även en ask med handgjorda, exklusiva kort på engelska som ska påminna en om fina saker.

Vi fick även biljetter till Lövångersrevyn som blir att gå på i januari av Hilda, av hans mamma fick jag en spännande bok trots att vi inte skulle byta julklappar.

Kvällen avslutades med V for Vendetta som verkligen är en av världens bästa filmer; 3:e gången jag sett den nu på bara några månader och jag skulle kunna se den många gånger om.

Ovan ser ni för övrigt den allra första bilden som togs med min bya kamera :D

Inga kommentarer: