tisdag, december 26, 2006

årets mörkaste dag och det roliga rimmet

Just det, glömde ju bort att berätta om firandet av årets mörkaste dag i fredags!

Mörkt var det och ute på gården grillade vi (Åke) hamburgare vid grillringen. Fick i mig lite mat men började frysa, Anton letade därför fram en overall åt mig och sen gick vi ut igen.
Väl ute gick vi alla runt ladan för att leta reda på en påse som tomten sägs lämna varje år. Den hittades och i den fanns tomtebloss och facklor som tändes på. Sedan gick vi fackeltåg i 3 km; jag fick lämna över min fackla till Åke då det blev för mycket för ögonen.

Väl hemma igen blev det glögg och pepparkakor med mögelost, sen åkte vi hem om jag inte minns fel :)

I lördags såg vi lite film, åt dopp i gryta med skinkmackor, sedan såg några av oss klart filmen medan de andra rimmade; sjäv rimmade jag i ensamhet till några paket åt Anton. Gick sedan ner och åt lite julgodis innan vi gick över till Gustav och Johanna; där såg vi K1-fighting i 3 timmar - ruggit spännande ibland.

Det bästa rimmet var iallafall det Anton skrev åt mig;

När du känner dig sugen på fuck,
lägg dig på golvet och gör några juck.
Använd denna som instruktion,
så slipper jag drabbas av erektion!

Haha; det var iallafall en bok jag önskat mig om yoga :D

För övrigt undrar jag om någon har nån idé på hur jag kan publicera bilder enkelt på nätet dit jag kan lämna ett lösenord som alla som vill och får se bilderna kan skriva in...?
Så många som inte vill ha sina bilder utslängda hur som helst på nätet men samtidigt vill jag gärna att t ex min familj ska kunna se vad jag har haft för mig...

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Jag kan ju höra med Ante om inte han kan fixa någon länk eller nåt från våran hemsida :)

Det vore väl kanske lämpligt?