tisdag, december 12, 2006

julkonserter och julklappar

Två julkonserter blev det av i helgen, först Luciakandidaterna i lördags och så massor av olika körer på A-torp i söndags. Båda gångerna var jag där med Antons familj; tänk vilken fin svärfamilj jag har som tar med mig på saker t o m utan Anton :)

Har varit några trötta dagar och lite värk här och där har jag haft. Idag blir det dock att städa lite innan jag åker till Pia och Alex som är hemma idag.
Måste försöka fixa resten av julklapparna. Har bara köpt till syskonbarnen i år samt Anton såklart och Ida har jag kvar. Måste försöka hålla hårt i pengarna lite nu när jag snart (förhoppningsvis) börjar plugga igen. Så fort jag blir arbetssökande får jag ju ingentingfrån någonstans, så... :S

Nåväl, en bra jul ska jag ha iallfall, inte bekymra mig för det som komma skall. Hoppas ni alla andra oxå får det :D

3 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Men så gulliga ni var tillsammans då! =)

Kram från mamma