måndag, december 18, 2006

bullar, buddies o boo

I fredags spenderade jag ett par timmar hos Linda som morgonen därpå körde ner till Arvika för att fira jul med familjen. Väl hemma igen blev det lite kort och film med Jens o Josse; mycket trevligt.

På lördagen jobbade Anton och jag gick fram o tillbaka till Kvantum för att handla lite. Bakade lussebullar i 3-4 timmar och sedan kom Marcus på goo-middag som älsklingen tillagat.
Jens kom sedan och även Lars med sällskap, för att se film.
Ett trött par gick o la sig.

Igår spelade Anton, medan jag tittade på, igenom Zelda på 16bitars under bara några få timmar. Han kan verkligen spelet utantill :P
Till middag beställde vi pizza från Korv Ivars. Mycket sömn blev det under gårdagen och nu ska jag lägga mig igen efter att ha ätit frukost.

Yoga i eftermiddag, ska även hitta julklappar och lite annat... Jag är trött...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni ligger verkligen inte på latsidan, så det är bra att ni sover emellenåt. =)
Några som inte heller legat på latsidan i helgen var några som gjorde inbrott i vår hemtjänstlokal natten mot söndag. Bilen, den två dagars nya larmmobilen, datorn mm försvann. Bilen återfanns dock i Skelleftehamn. Ja var annars! Hm!

Kram mamma