torsdag, december 14, 2006

lucia

Lucia-fika med tåg på Medlefors igår, friskvårdarna stod för underhällning och var ganska roliga. Efter det sjöng vi i kören för ett 50-tal seniorer och vi var faktiskt riktigt duktiga :)
Tog mig till stan för att handla julklappar, åkte till mamma och åt Janssons frestelse, tillbaka till stan och handlade julklappar; hem, fika på kvällen hos Antons storasyster som fyllde år och sen i säng.

Idag har jag dock sovit till 11, bortsett från när jag var upp när Anton skulle till jobbet.Känner mig lite dålig :S Ska försöka avrunda arbetet om borderline som ska till Balder, sen kommer ju älsklingen hem igen.

Luciakonsert ikväll på A-torp ikväll, ska dit med syster, mamma och Sanna.
Jopp...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så! Nu är jag sminkad och klar för Luciakonserten! =)

Mamma