torsdag, januari 12, 2006

Schindler

I somras när våra släktingar var på besök så lånade jag en klocka av min kusin Cina. Hon sa sen att hon skulle skicka den till mig efter sommaren eftersom hon nog inte skulle ha den igen sen, och idag fick jag ett avi att hämta ut den med.

Tvättat idag.

Såg Schindlers List kl 7 imorse.

Sirius har fått kattgodis som han blir tokig av.

På fredag ska jag hjälpa Ida och Krille med flytt.
På måndag börjar hennes första kurs i Umeå, men förhoppnings har hon tid att träffas på stan nån dag eftersom vi ska kolla upp billiga resor :)
Blir troligtvis och förhoppningsvis Frankrike. Vem bryr sig om vi inte fattar vad de säger eller vad det står på kartorna; vi är nog mest bara ute efter att se saker.

Det blir ju vår smekmånad! Ska skaffa en ny ring till dess... :)

Inga kommentarer: