lördag, januari 28, 2006

jag har ju iallafall hälsan. Ha!

Jag är jättetrött och ska lägga mig nu. Sirius ligger redan däckad på sängen och det ska bli skönt och mysigt att få somna brevid honom.
Inatt sov vi hos syster och då får jag knappt hålla i Sirius, han är så upptagen i alla djur och skriker så fort man tar upp honom. Ikväll är han bara min.

Trevlig gårdag, öl och karaoke för min del, sen natt, pizza idag till lunch/middag och så lite missöden när vi skulle få skjuts hem.
Lång historia kort så la bilen av på Willys, fick ta med Sirius till bror Fredrik, vänta där ett tag och sen bogsering tillbaka till Torpet.
Nästan 3 timmar efter att mamma först började köra mig, släppte Fredrik av oss här hemma.
Sköööönt.

Skulle ha sytt gardiner idag, gick inte så bra det heller, ett annat missöde som gjorde att jag aldrig började, men jag såg det mest som en ursäkt; var inte så peppad från första början.

Ja, jo... Antar att den här väldigt jobbiga, sega och deprimerade dagen är smällen jag fått ta för att ha ahft så roligt igår ;)

Inga kommentarer: