måndag, januari 30, 2006

Måndag den 30e


Igår frågade Anton om jag behövde handla, och även om det inte var nåt speciellt jag behövde så sa jag att jag kunde följa med. Så idag ringde han, vi körde till Kvantum, blev mer inhandlat för mig än vad jag hade trott. Följde sedan med honom hem och åt min lunch där, försökte mig på lite tv-spel och sen körde vi och hämtade Ida.

Har aldrig åkt i Vitbergsbacken förr, och den var brantare än vad jag trott. Vi gick bara upp för första backen och åkte några gånger. För mig gick det nog bäst, kanske för att jag åkte på min stjärtlapp vilket alltid får det att gå superfort.
Efter bara nån halvtimme eller så åkte vi hem igen.

Sov ett par timmar, åt mat från igår, gick över till Anton igen och påbörjade vårt Fredag den 13e-tittande med att se första filmen tillsammans med Lars.

Mycket skoj att ha lärt känna så fina och lättsamma människor som dessutom bor på samma område.

Kom hem för 45 minuter sen och har knådat ihop resterande mjölmixen från igår tillsammans med massor av linfrön. Mm...

Inga kommentarer: