söndag, januari 08, 2006

Hoppsan så många dagar!

Onsdag;
Tog mig till Torpet där det blev karaoke hos Salome och Per; väldigt rolig kväll. Sirius mamma Wilma är för övrigt på tjocken igen :)

Torsdag;
Efter att ha sovit hos mamma kom jag på eftermiddagen hem till Sirius och fortfarande med ytterkläderna på får jag samtal från Pia som säger att det ska bli fest. Snäll som hon var så fick Sirius följa med och även sova över hos dom. Festen varade in på morgonkvisten. Helt perfekt var den iallafall, liten och intim.

Fredag;
Vaknade upp i Alex nya rum, helt slut. Senare på dagen skjutsades Sirius hem, jag gjorde klart en tårta och på eftermiddagen var det kalas för min systerson Alex som fyllde 4 år! Aldrig varit med om en unge som blir glad för lappar som hänger i nya kläder eller batterier till leksaker.

Sov hos mamma. Första natten på väldigt länge utan nässpray; gick inte nå vidare så det blev en ny flaska idag på stan. Nu får jag iallafall sova ut...

Efter att inte riktigt ha kunnat umgås på flera dagar så har jag och Sirius tagit igen det idag; han har nog aldrig varit i så stort behov av närhet eller kurrat så mycket under en dag.
Helt underbart.

Inga kommentarer: