tisdag, januari 31, 2006

Prizoner of Anette


Dagen har varit som igår. Om man byter ut Kvantum mot tvättstugan, stjärtlapp mot samtalsstol och multiplicerar Fredag den 13e med 2.
Kommer alltså nyss hem från Anton, såg del 2 och 3. Eh... Jaa. Inte direkt bra filmer men det är underhållande och jag kan inte sluta att kommentera dom under tittandet.

Har just ätit en stor skiva av brödet jag gjorde igår. Blev riktigt gott ändå, trots lite väl mycket linfrön. Blir nog bra för magen.

Skulle egentligen ha tagit mig ut på Torpet idag, bl a för att sy mina rosa gardiner, men jag väntar till imorgon istället. Om jag orkar och är riktigt duktig kanske jag tar mig ut på Edda innan det. Skulle vara skönt.

Sötnosen min har däckat ovanpå hatthyllan. Han ser för rolig ut när han ska ta sig upp.
Ikväll ska jag lägga mig i tid. Lukta på honom.
Snart blir det annorlunda. Då kommer Brisby och är ny och söt och busig; Sirius lilla dotra.
Bilden här till vänster är iallafall på de två inspirationskällorna till deras namn, för er som inte vet :)

Nu har han hoppat ner från hyllan och kom och skrek nedanför min stol. Han gör så på kvällarna när han vill bli upplockad och gosad med.. Aah...

Inga kommentarer: