lördag, januari 21, 2006

långa kvällar

Vaknade för ett tag sedan och mådde illa av hunger, så det var bara till att stiga upp och fika lite.

Pia hämtade upp mig igår och så blev det av till akuten med Alex som vridit armen lite ur led på dagis. Allt löste sig iallafall och resten av dagen/kvällen var han på topphumör.
Ännu en gång lyckades jag få vara med på pizzakväll och det blev en supergod panpizza i ugn. Lite vin för min del, öl för andras, och hockey som slutade till AIKs favör.
Var inte riktigt på topp under kvällen utan spenderade den mest med en eller två kattungar innanför tröjan. Känns bra att kunna få vara så mycket med Brisby redan nu när han är så liten (5 veckor), tror att det kan påverka hur han är med mig sedan.

Vid 2-tiden hoppade jag iallafall in i bror Fredriks taxi. Hade klätt på mig i mina varmaste vinterkläder för att gå hemifrån honom, men när taxin stannade utanför honom så gav han mig 200:- och bad taxin fortsätta till Sjungande. Gulle-bror...

Inga kommentarer: